ЕВРОПЕЙСКИ    
ФОРМАТ НА    
АВТОБИОГРАФИЯ   

   
 
   ЛИЧНА ИНФОРМАЦИЯ 
  
Име       ЖУЛЕВА СОНЯ СПАСОВА
Адрес       Бул. Източен 71, ет. 2, ап. 24 Пловдив 4000
Телефон     
Факс     
E-mail     
  
Националност       българска
  
Дата на раждане       21.12.1963
  
   ТРУДОВ СТАЖ 
  • Дати (от-до)
  • Име и адрес на работодателя
   1995 г. Главен асистент по трудово.конструктивни дейности в началното
            училище - ПУ”Паисий Хилендарски”
   1994 г. Старши асистент – ПУ
   1988 г. Асистент – ПУ
  • Вид на дейността или сферата на работа
   1987 -1988 г. ОУ “Яне Садански” – Пловдив -начален учител
   1986-1987 г. НУ”П. Берон” – Пловдив - начален учител
   1982-1986 г. НУ”Добри Чинтулов” – Пловдив – начален учител
  
  • Заемана длъжност
   Главен асистент в катедра “Естетическо възпитание”
  • Основни дейности и отговорности
   Научно-преподавателска дейност
  
   ОБРАЗОВАНИЕ И
   ОБУЧЕНИЕ
 
  • Дати (от-до)
  • Име и вид на обучаващата или образователната организация
   1985 г. ЮЗУ”Неофит Рилски” – Благоевград
             Магистър – Начална училищна педагогика
  • Основни предмети/застъпени професионални умения
 
  • Наименование на придобитата квалификация
 
  
   МАЙЧИН ЕЗИК   БЪЛГАРСКИ ЕЗИК
  
   ДРУГИ ЕЗИЦИ 
    [РУСКИ ЕЗИК]      [....................]      [....................]      [....................]
  • Четене
       добро
  • Писане
       добро
  • Разговор
       добро
  
   ОРГАНИЗАЦИОННИ
   УМЕНИЯ И КОМПЕТЕНЦИИ
 
   Координация, управление и
   адмистрация на хора,
    проекти и бюджети в
   професионалната среда или
    в областта на културата и
    спорта) у дома и др.
    Работа в екип.
  
   ТЕХНИЧЕСКИ УМЕНИЯ И
    КОМПЕТЕНЦИИ
 
   Работа с компютри, със
    специфично оборудване и др.
   Теория и практика на използване на ЕИМ,
   работа с технически средства за обучение и дидактична робототехника.
  
   УЧАСТИЯ В ПРОЕКТИ  
  • Изследователски и образователни
 
  • Позиция в проекта
 
  
   ДОПЪЛНИТЕЛНА
    ИНФОРМАЦИЯ
 
  
  
   ПРОФЕСИОНАЛНИ
    ОБЛАСТИ
 
 
  • Педагогика
  • Методика на обучението по конструктивна дейност