head>

      БЪЛГАРСКИ ПРОЕКТИ



   1. “Актуални методи, средства и технологии в обучението на лица с увреждания” - фонд
   Научни изследвания ВУ-ОХН - МОН - ДОРА ЛЕВТЕРОВА


   2. "Заетост на учители в обучението на деца с увреждания"-МОН, МТСП - ДОРА ЛЕВТЕРОВА


   3. “Разработване и внедряване на междууниверситетска програма за ОКС “Магистър по
   образователен мениджмънт” с европейско културно измерение, фондация “Отворено
   общество” - ДОРА ЛЕВТЕРОВА


   4. “Играта – свят на мечти и познание” (използване на игрите за подготовка за училище
   на деца-роми) фондация “Отворено общество” – КРАСИМИРА МАРИНОВА


   5. “Помощник-учители за работа с роми” – “Отворено общество” – РУМЯНА ТАНКОВА


   6. “Образователен проект”, Програма ФАР - ЕЛИСАВЕТА СОТИРОВА


   7. „Превенция на агресията при деца в специализирани училища и социални институции”
   към Фондация НАРД - ОГНЯН КОЙЧЕВ


   8. Разработен национален проект “Детски мултиетнически културно-образователен център”,
   “Асара-2005”- МАРИАНА МИТЕВА


   9. “Помощник-възпитатели в училища с мултиетнически състав” на Регионална фондация
   “Рома” и Център “Образование за демокрация” - ОГНЯН КОЙЧЕВ


   10. “Овладяване на български език от ученици с майчин турски и ромски език” –
   Международен център по проблемите на малцинствата и културните взаимодействия -
   РУМЯНА ТАНКОВА


   11. “Изграждане на информационна система на Педагогически факултет”, ПУ „ П.
   Хилендарски” – ДОРА ЛЕВТЕРОВА


   12. Мултимедиен център за апробиране на педагогически иновации в екипната изследова-
   телска и учебна дейност със студенти от педагогическите специалности – ПУ „ П.
   Хилендарски” - ДИМИТЪР СТОЙЧЕВ


   13. Превенция на агресията сред децата и младежите, ПУ "Паисий Хилендарски" -
   ГАЛЕНА ИВАНОВА


   14. Емпирично изследване на някои фактори за проява на агресия и насилие при деца от
   начална, средна и горна училищна възраст, ПУ „П. Хилендарски” – РУМЕН СТАМАТОВ


   15. Участие в научно-изследователски проект “Формиране на умения за интерпретация
   и комуникация чрез активни методи на обучение по четене на фикционален и
   нефикционален текст на началния етап на образование”, ПУ “Паисий Хилендарски” -
   АНИ ЕПИТРОПОВА


   16. “Формиране на умения за интерпретация и комуникация чрез активни методи на
   обучение по четене на фикционален и нефикционален текст на началния етап на
   образование” - ПУ “П. Хилендарски” - ТЕОДОРА ВЛАСЕВА


   17. “Иформационно-комуникативни технологии в обучението по “Човека и природа” и
   “Математика”, ПУ „Паисий Хилендарски” – РУМЯНА КОЖУХАРОВА


   18. Методи и форми за организация и преподаване на БДП за деца от предучилищна
   възраст – ПУ „П.Хилендарски” - МАРИНА СПАСОВА


   19. “Влияние на съвремената интонационна среда върху музикалните интереси на учениците
   от начален и прогимназиален етап на СОУ”, ПУ „Паисий Хилендарски”– ПЕНКА МИНЧЕВА


   20. Проучване на обществените нагласи за обучението на деца с увреждания в масовото
   училище (интегрирано обучение) ПУ „П. Хилендарски” – ЗЛАТОМИРА КОСТОВА


   21. „Влияние на глобализационните процеси и Интернет върху жизнената стратегия на
   студентите” – ПУ „П. Хилендарски” - ГЕРГАНА СЛАВЧЕВА


   22. “Изследване на агресивността при децата” - ПУ „П. Хилендарски” - РУМЕН СТАМАТОВ


   23. “Приложение на информационно комуникационните технологии /ИКТ/ в обучението по
   природни науки и математика в началните класове” - ПУ “Паисий Хилендарски” -
   АНИ ЕПИТРОПОВА


   24. Проект "Играта проекция на актуалния детски опит". Диагностична система за
   интерпретация, aнализ и оценка на игровото поведение на децата като проекция на
   развитието и актуалния им опит, ПУ "Паисий Хилендарски" - ГАЛЕНА ИВАНОВА


   25. Ръководство и организация на факултативната и конструктивно-техническа дейност –
   ПУ „П.Хилендарски” - МАРИНА СПАСОВА


   26. Актуален подход за осъзнаване на смислоразличителната роля на фонемата при шест-
   седем годишни деца. ПУ „П. Хилендарски” – ЦОНКА ИЛИЕВА


   27. „Изследване на диагностичните възможности на детската рисунка”, ПУ „Паисий
   Хилендарски” - ДАНИЕЛА МАРКОВА


   28. "Спецификата на мисленето при езикови нарушения на развитието (дисфазия на
   развитието/аутизъм)"- ПУ „П. Хилендарски” - ЗЛАТОМИРА КОСТОВА


   29. „Връзката – глобализационни процеси – Интернет – културна среда като социално
   (психичен фактор при формиране представите на студентите за настоящето и бъдещето)”
   ПУ „П. Хилендарски” - ГЕРГАНА СЛАВЧЕВА


   30. “Началното обучение по български език и математика в условия на билингвизъм” -
   ПУ ”П.Хилендарски” - РУМЯНА ТАНКОВА


   31. “Писмената реч – аспект на психо-лингвистичната готовност за ограмотяване в
   предучилищна възраст” - ПУ “П. Хилендарски” - ЦОНКА ИЛИЕВА


   32 “Изобразителното изкуство като средство за изразяване при деца с комуникативни
   нарушения” - ПУ “П. Хилендарски” - ДАНИЕЛА МАРКОВА


   33. Символи и терапия – ПУ “П.Хилендарски” - ДАНИЕЛА МАРКОВА


   34. Нова версия на Идеи за всеки ден в детската градина ІІ - КАМЕЛИЯ ГАЛЧЕВА