| |
БЪЛГАРСКИ ПРОЕКТИ
1. “Актуални методи, средства и технологии в обучението на лица с увреждания” - фонд
Научни изследвания ВУ-ОХН - МОН - ДОРА ЛЕВТЕРОВА
2. "Заетост на учители в обучението на деца с увреждания"-МОН, МТСП - ДОРА ЛЕВТЕРОВА
3. “Разработване и внедряване на междууниверситетска програма за ОКС “Магистър по
образователен мениджмънт” с европейско културно измерение, фондация “Отворено
общество” - ДОРА ЛЕВТЕРОВА
4. “Играта – свят на мечти и познание” (използване на игрите за подготовка за училище
на деца-роми) фондация “Отворено общество” – КРАСИМИРА МАРИНОВА
5. “Помощник-учители за работа с роми” – “Отворено общество” – РУМЯНА ТАНКОВА
6. “Образователен проект”, Програма ФАР - ЕЛИСАВЕТА СОТИРОВА
7. „Превенция на агресията при деца в специализирани училища и социални институции”
към Фондация НАРД - ОГНЯН КОЙЧЕВ
8. Разработен национален проект “Детски мултиетнически културно-образователен център”,
“Асара-2005”- МАРИАНА МИТЕВА
9. “Помощник-възпитатели в училища с мултиетнически състав” на Регионална фондация
“Рома” и Център “Образование за демокрация” - ОГНЯН КОЙЧЕВ
10. “Овладяване на български език от ученици с майчин турски и ромски език” –
Международен център по проблемите на малцинствата и културните взаимодействия -
РУМЯНА ТАНКОВА
11. “Изграждане на информационна система на Педагогически факултет”, ПУ „ П.
Хилендарски” – ДОРА ЛЕВТЕРОВА
12. Мултимедиен център за апробиране на педагогически иновации в екипната изследова-
телска и учебна дейност със студенти от педагогическите специалности – ПУ „ П.
Хилендарски” - ДИМИТЪР СТОЙЧЕВ
13. Превенция на агресията сред децата и младежите, ПУ "Паисий Хилендарски" -
ГАЛЕНА ИВАНОВА
14. Емпирично изследване на някои фактори за проява на агресия и насилие при деца от
начална, средна и горна училищна възраст, ПУ „П. Хилендарски” – РУМЕН СТАМАТОВ
15. Участие в научно-изследователски проект “Формиране на умения за интерпретация
и комуникация чрез активни методи на обучение по четене на фикционален и
нефикционален текст на началния етап на образование”, ПУ “Паисий Хилендарски” -
АНИ ЕПИТРОПОВА
16. “Формиране на умения за интерпретация и комуникация чрез активни методи на
обучение по четене на фикционален и нефикционален текст на началния етап на
образование” - ПУ “П. Хилендарски” - ТЕОДОРА ВЛАСЕВА
17. “Иформационно-комуникативни технологии в обучението по “Човека и природа” и
“Математика”, ПУ „Паисий Хилендарски” – РУМЯНА КОЖУХАРОВА
18. Методи и форми за организация и преподаване на БДП за деца от предучилищна
възраст – ПУ „П.Хилендарски” - МАРИНА СПАСОВА
19. “Влияние на съвремената интонационна среда върху музикалните интереси на учениците
от начален и прогимназиален етап на СОУ”, ПУ „Паисий Хилендарски”– ПЕНКА МИНЧЕВА
20. Проучване на обществените нагласи за обучението на деца с увреждания в масовото
училище (интегрирано обучение) ПУ „П. Хилендарски” – ЗЛАТОМИРА КОСТОВА
21. „Влияние на глобализационните процеси и Интернет върху жизнената стратегия на
студентите” – ПУ „П. Хилендарски” - ГЕРГАНА СЛАВЧЕВА
22. “Изследване на агресивността при децата” - ПУ „П. Хилендарски” - РУМЕН СТАМАТОВ
23. “Приложение на информационно комуникационните технологии /ИКТ/ в обучението по
природни науки и математика в началните класове” - ПУ “Паисий Хилендарски” -
АНИ ЕПИТРОПОВА
24. Проект "Играта проекция на актуалния детски опит". Диагностична система за
интерпретация, aнализ и оценка на игровото поведение на децата като проекция на
развитието и актуалния им опит, ПУ "Паисий Хилендарски" - ГАЛЕНА ИВАНОВА
25. Ръководство и организация на факултативната и конструктивно-техническа дейност –
ПУ „П.Хилендарски” - МАРИНА СПАСОВА
26. Актуален подход за осъзнаване на смислоразличителната роля на фонемата при шест-
седем годишни деца. ПУ „П. Хилендарски” – ЦОНКА ИЛИЕВА
27. „Изследване на диагностичните възможности на детската рисунка”, ПУ „Паисий
Хилендарски” - ДАНИЕЛА МАРКОВА
28. "Спецификата на мисленето при езикови нарушения на развитието (дисфазия на
развитието/аутизъм)"- ПУ „П. Хилендарски” - ЗЛАТОМИРА КОСТОВА
29. „Връзката – глобализационни процеси – Интернет – културна среда като социално
(психичен фактор при формиране представите на студентите за настоящето и бъдещето)”
ПУ „П. Хилендарски” - ГЕРГАНА СЛАВЧЕВА
30. “Началното обучение по български език и математика в условия на билингвизъм” -
ПУ ”П.Хилендарски” - РУМЯНА ТАНКОВА
31. “Писмената реч – аспект на психо-лингвистичната готовност за ограмотяване в
предучилищна възраст” - ПУ “П. Хилендарски” - ЦОНКА ИЛИЕВА
32 “Изобразителното изкуство като средство за изразяване при деца с комуникативни
нарушения” - ПУ “П. Хилендарски” - ДАНИЕЛА МАРКОВА
33. Символи и терапия – ПУ “П.Хилендарски” - ДАНИЕЛА МАРКОВА
34. Нова версия на Идеи за всеки ден в детската градина ІІ - КАМЕЛИЯ ГАЛЧЕВА
|