ЕВРОПЕЙСКИ ФОРМАТ НА АВТОБИОГРАФИЯ
| |
|
ЛИЧНА ИНФОРМАЦИЯ | | |
| | |
Име | | ЛЕВТЕРОВА – ГАДЖАЛОВА ДОРА СТОИЛОВА |
Адрес | | Бул.България, № 236, гр.Пловдив, 4000, България |
Телефон | | +359 32 964 689 |
Факс | | +359 32 964 689 |
E-mail | | doralg@pu.acad.bg |
| | |
Националност | | българска |
| | |
Дата на раждане | | 10.09.1963г. |
| | |
ТРУДОВ СТАЖ | | |
| | |
- Име и адрес на работодателя
| |
2003 г. Декан на Педагогически факултет ПУ “Паисий Хилендарски”
2000 - 2003г. Заместник – ректор по учебната дейност и акредитацията
1999г. Ръководител катедра “Педагогика и психология”
1998г. Ръководител катедра “Психология и педагогика” -
Филиал- Смолян
1999г. Ръководител на магистърска програма по “Логопедия”-ПУ
1996г. Ръководител сектор “Специална педагогика” -ПУ
1994 - 2001г. Ръководител на курсове за учители за ДК по Логопедия и
Сурдопедагогика ПУ”Паисий Хилендарски”, ул.”Цар Асен” № 24
1999 г. Доцент по специална психология
1997 г. Доктор по специална психология
/психология на аномалното развитие/
1994г. Главен асистент по специална педагогика-ПУ
1987г. Асистент по специална педагогика - ПУ
1985 - 1987г. Учител
|
- Вид на дейността или сферата на работа
| | |
| | |
| | |
| |
- Декан на Педагогически факултет
|
- Основни дейности и отговорности
| | - Отговорности за учебната, административната и финансовата дейност на Педагогически факултет |
| | |
| | |
ОБРАЗОВАНИЕ И ОБУЧЕНИЕ | | |
| | |
- Име и вид на обучаващата или образователната организация
| |
2004 г. Специализация по публична администрация
2002 г. Специализация по образователен мениджмънт в Холандия,
Амстердам – Университет, с профил маркетинг и връзки с
обществеността в образованието
1997 г. Доктор по специална психология
1993 г. Преквалификация по сурдопедагогика в СУ”Св.Климент
Охридски”
1981-1985 г. ЮЗУ “Неофит Рилски”
Магистър по педагогика
|
- Основни предмети/застъпени професионални умения
| | |
- Наименование на придобитата квалификация
| | | |
| | |
МАЙЧИН ЕЗИК | | БЪЛГАРСКИ ЕЗИК |
| | |
ДРУГИ ЕЗИЦИ | | |
| | [РУСКИ ЕЗИК] [АНГЛИЙСКИ ЕЗИК] [..........] [..........] |
| | | | | |
| | отлично отлично |
| | | | | |
| | отлично добро |
| | | | | |
| | отлично отлично |
| | |
ОРГАНИЗАЦИОННИ УМЕНИЯ И КОМПЕТЕНЦИИ | | |
Координация, управление и адмистрация на хора, проекти и бюджети в професионалната среда или в областта на културата и спорта) у дома и др. | | Работа в екип, управление и координация на екипи в образованието.
Уменията са придобити в:
- административната дейност
- работа по проекти
|
| | |
ТЕХНИЧЕСКИ УМЕНИЯ И КОМПЕТЕНЦИИ | | |
Работа с компютри, със специфично оборудване и др. | | Работа с Windows, MS Office, Word, Excel, Internet, Corel Draw, Page maker,
Power Point, Media Player
|
| | |
УЧАСТИЯ В ПРОЕКТИ | | |
- Изследователски и образователни
| |
1999–2001 г. “Разработване и внедряване на междууниверситетска
програма за ОКС “Магистър по образователен мениджмънт” с
европейско културно измерение, фондация “Отворено
общество” - член на екипа
2002 г. Междууниверситетски българо-холандски проект
“Трансформация на управлението на образованието
в България” – координатор за ПУ
2003 г. VIRTUAL INCUBATOR FOR PREQUALIFICATION INTO
RESOURCE TUTORS FOR DISABLED PEOPLE LEONARDO DA
VINCI PILOT PROJECT BG/03/B/P/PP-166034 – координатор за ПУ
2004 г. “Изграждане на информационна система на Педагогически
факултет” фонд Научни изследвания МОН – ръководител на проекта
2005 г. “Актуални методи, средства и технологии в обучението на лица с
увреждания” - фонд Научни изследвания ОХН - МОН
– ръководител на проекта
|
| | |
| | |
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ | |
Членство в професионални и научни организации и съюзи:
Съюза на Учените в България
Международен Университетски Институт за Развитие и Управление на Образованието - INTERAULA
DIRES – Didactique Innovation Recherche en Education Scientifique – I’Association
Национален Институт по комуникативни и личностни проблеми в развитието
Асоциация на българските логопеди и фониатри
ОМЕП – Световна организация по предучилищно възпитание
|
| | |
| | |
ПРОФЕСИОНАЛНИ ОБЛАСТИ | | |
| |
- Специална психология
- Диагностика на лица със специални образователни потребности
- Интеграция на лица със специални образователни потребности
- Патопсихология
- и др.
|
| | |
| | |